upside down

sitter och kollar på public enemies med syster och har bara allmänt tråkigt! Spillde precis cola på datorn när jag skulle demonstrera ordet ''ligga'' haha, visste inte hur man skulle visa på något bättre sätt så det fick bli det med cola över datorn... Eller något. Har varit magsjuk och hemma nästan hela veckan och det har varit helt värdelöst... Bara legat i sängen och i soffan hela veckan, så är grymt rastlös nu! Men förhoppningsvis så ska jag åka till min älskling på fredag, hoppas verkligen att det blir så, behöver komma bort och reda ut lite saker och framför allt planera inför sommaren och hösten. Jobb ska sökas och vi får se om det blir någon flytt och om så är fallet, vart? Jag vill inte hoppas på för mycket men jag vill försöka. Nej nu ska jag nog kolla klart på filmen och tjafsa vidare och förmodligen sova snart!

Kommentarer



Kom ihåg mig?








Trackback
RSS 2.0