Ta dagen som den kommer

Haha såg precis inlägget jag skrev på mobilen, det syns för det är inge radbyten eller någonting, ser väldigt kompakt ut!
Nu blir det som första skoldagen för mig, blev ju magsjuk förra veckan så jag gick bara i skolan en dag, vilket var den slappaste dagen någonsin, då vi bara fick fixa varandras hår, skönt i och för sig!
Dagen ser i och för sig ganska slapp ut idag också, bara typ 50min svenska nu 10.20 sen håla fram till typ 2 tror jag... om jag har nån lektion där i dag... får se om matten har börjat eller inte, jag hoppas på inte, då blire hem och sova igen, är så sjukt slut i kroppen. Den har inte riktigt återställt sig efter magsjukan..
Blir trött för minsta lilla sak jag gör dock.. men inte när jag väl ska sova, då är det plötsligt jättesvårt!
Neej nu ska jag passa på att vila lite innan jag går till bussen!
Vädret ser inte så inbjudande ut, halt och blött bara, usch!

Kommentarer



Kom ihåg mig?








Trackback
RSS 2.0