en dag

Hej! Du verkar alltid så glad och lycklig, hur gör du för att alltid vara det?


Hej fina du! ag tror jag har börjat hitta en positiv sida utav livet... Som jag alltid får höra är ju livet en gåva. Var rädd om den. Du bestämmer själv över den.. Du gör vad du vill med den.. Istället för att dränka mina sorger i saknad utav någon/något.. Så tar jag varje dag med en positiv tugga av glada tankar och ser allt fint som jag har runt om mig. Tänk att jag fått världens bästa vänner, lärt mig spela gitarr, inte har några sjukdomar, får mat och tak över huvet, kunna andas, kunna vara med, kunna älska, kunna tycka om saker, ha känslor, uppskatta människor, ha världens bästa familj, ha världens snällaste farmor, farfar och mormor och ha ett hjärta för alla… När jag sitter varje morgon med kaffemuggen och har detta positiva tänk så ser livet mycket lyckligare ut..

hmm, jag har alltid varit en negativ person, iofs har jag haft glada sidor också, men vad gör man när allt det är som bortblåst?

Då skriver jag oftast texter. Mina motgångar är mina bästa textsidor!

Kommentarer



Kom ihåg mig?








Trackback
RSS 2.0