Nu är det nog över..

Ångest.. vet inte hur jag ska göra.
Jag kommer inte ha råd att fortsätta spela och träna i MSK..
Inte om jag måste åka bil varje gång.
Och med allt plugg i skolan kommer jag inte kunna åka buss, för det tar 4 timmar fram och tillbaka.
Det går typ 100kr per träning, dvs 800kr i månaden på bara träningar..
Sen är det ju matcher också, som man måste ta sig till, eller iaf ta sig till Gåvan.
Så det blir minst 400kr till i månaden för att isf ta sig till Gåvan om man är uttagen till varje match det vill säga.
Men det är liksom 1200kr i månaden.
Som fattig student har man bara 1050kr.. Vilket då betyder att jag går back och inte kommer kunna gör någonting utöver träningar och matcher.
Hur kul är det då?
Känns ju lite segt att man redan har betalat spelarlicensen på 750kr för att sen som det verkar som nu, hoppa av..
Så himla segt att det inte finns ett sketet lag här ute i närheten.
Det är svårt att bestämma sig, vill ju spela, men jag vill inte ha bara massa dyra utgifter som egentligen är helt onödiga när jag kan få ett årskort på gymmet här i skogen, för typ 600.
Funderar start på att börja gymma istället. Men jag vill heller inte svika laget. Men det verkar inte som att jag har något annat val.

Kommentarer



Kom ihåg mig?








Trackback
RSS 2.0