Kan inte vänta!!

Jarrååå nu börjar det hända lite saker i alla fall! snart blir det väl till att kolla efter tider att boka in sig på!
Jag kan knappt bärga mig nu! Det får göra hur ont det vill men nu skjutton ska det hända! är så gryyymt taggad!
Pengar pengar pengar... det är väl det lilla problemet bara! Men man kan väl ge lite hundögon till sina kära föräldrar eller något. Tigga kunder funkar också!
Ska snart tillbaka till ålderdomshemmet och fixa lite! Så då blir det ju en hel del! dock behöver jag en sketen mobil också.. och de kostar ju skjortan nu för tiden, vilket jag personligen är helt galet onödigt! Dock är det lite smått bråttom för HennyPenny vill ha tillbaka sin reservmobil som jag har lånat haha!
Så till jul kanske jag kan lyckas boka tid! Men grymt taggad är jag.
Vet dock inte vilken jag vill börja med... är lite smått kluven där. Vill ju göra båda samtidigt! meeeen det kommer jag väl inte ha råd med alls! eller ah samtidigt och samtidigt, väldigt nära efter varandra.
Vad är snyggast? ryggen eller armen? svårt.
Aja får se vad tatuerarna säger, ska väl till stockholm snart och prata med dem, hoppas jag!

Kommentarer



Kom ihåg mig?








Trackback
RSS 2.0