Boys Are Bullshit

Ja, jag är då inte förvånad.
När jag sätter gränser lyckas jag bara hålla dem ett litet tag.
Sen slutar det ändå på samma sätt som det alltid gör.
Då måste det vara något fel nånstans.
Men jag kan inte lyckas lista ut vart felet sitter.
Det som sades är bullshit.
Och jag kommer inte tolerera något sådant från någon annan.
Så jag har slutat höra av mig helt.
Tänker inte ge mer av mig själv till någon som inte förtjänar det.
Det börjar kännas bra nu.
Jag tänker inte ta nå mer skit.
Antingen ett ja eller nej, svårare än så är det inte.
Fick man slåss så skulle jag.
Fast nää, *** är inte värd min energi.
Boys are bullshit.
Så nu har jag sagt det, så bli inte förvånad nästa gång heller!
Varför inte bara tuta o köra?
Im off to work

Kommentarer



Kom ihåg mig?








Trackback
RSS 2.0