Äventyr

Igår var vi ute och åt med familjen på kinaresturang.
Jag har seriöst aldrig ätit sådär mycket som jag gjorde igår...
Tog om mat 4 gånger, 2 gånger av frukten och sen kom ju friterad banan o glass in och ändå var jag inte sådär fullproppat mätt. Jag skulle lätta kunna äta mer!
Sen åkte vi och curla!
Haha det var nog något av det roligaste jag har gjort på länge!
Svårt var det, men grymt kul tillslut!
Man kände sig verkligen som bambi på hal is!
Däckade direkt sen när jag kom hem, har jobbat nästan hela veckan och sen den här kvällen i stan!
Somnade först på golvet utanför mitt rum o sen släpade jag mig in i sängen utan att ta bort sminket eller att ens försöka byta om, var så grymt slut att jag somnade direkt!
Är själv förvånad att jag somnade innan 12 en fredag!
Men den kvällen var bra skoj!
Verkligen ett minne för livet!
Nu ska jag gå o skölja ur inpackningen ur håret och börja fixa mig för snart bär det av mot Heby!

Kommentarer



Kom ihåg mig?








Trackback
RSS 2.0