Cool vibes

Idag var pappa vinnaren.
Totally crazy och åt en hel citron på mindre än en minut utan problem, det var kul.
Det är askallt ute nu, mellan -25 och -33 grader. Sjukt glad över att jag fick ett underställ i julklapp!
Nu sitter jag och kollar på tv i väntan på att lövbiffen ska bli klar, är sjukt sugen!
Tess skulle kommit idag men det blev inte så, så min dag blev verkligen inte som jag hade tänkt mig, blev ännu mer slapp och seg. Så nu blire lite Scrubs och How I Met Your Mother.
Nu är det mindre än en vecka kvar tills skolan börjar. Jag vill verkligen inte, får ångest med tanke på samhällslektionerna och Regina... Hata.
Imorgon blir det FG hos Maria, det ska bli nice att ses igen innan lovet är slut.
Tog sista sprutan igår, skönt att ha det över. Dock led jag hela natten långt pga armen och näsan men men, jag får skylla mig själv.
Nää nog med skitsnack.
Boomerang!


Kommentarer



Kom ihåg mig?








Trackback
RSS 2.0